Frivillig Netværket

Har du lyst til endnu mere spænding i din hverdag end du allerede har nu, er der en gylden mulighed hvis du bliver frivillig i Næstved Turistforening.

Hvad vil det sige at være frivillig i Næstved Turistforening?

Frivillige Netværket er en selv-organiserende gruppe under Næstved Turistforening, der har til formål at hjælpe og støtte med turismeudviklingen i Næstved-området. Frivillig Netværket består af en gruppe på 20-40 enkeltpersoner, der har interesse og gerne kompetencer til at hjælpe med enten turismeservice, opdateringer, projektarbejde eller lign.

Hvad tilbyder Næstved Turistforening?

Frivillig Netværket mødes én gang om måneden, til hyggelige møder. Det kan være kaffemøder hvor der kommer én fra bestyrelsen og opdaterer på det sidste fra turismen i området – eller det kan være et virksomhedsbesøg. Møderne ligger fast 1. torsdag i måneden, mens tidspunktet afhænger af programmet.

Som del af Frivillig Netværket er man automatisk gratis medlem af Turistforeningen men har dog ikke stemmeret på generalforsamlingen.

Næstved Turistforening arbejder pt. på at udarbejde et medlemskort til Frivillige, som dermed sikrer adgang til nogle af turistattraktionerne i området. I samarbejde med Sydkyst Danmark tilbydes erfa-kurser, e-learning kurser samt kendskabsture.

Hvordan bliver du frivillig?

Du kontakter formand, Charlotte Schwartzloze, på e-mail: info@ntuf.dk eller udfylder nedenstående kontaktformular.

.. Og så glæder vi os til at byde dig velkommen i vores netværk.

Når du har besluttet dig for at blive en del af frivillig netværket kan du melde dig ind her:

Udfyld felterne her under, så kontakter vi dig hurtigst muligt:

Dit navn (skal udfyldes)

Dit mobilnummer (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Din adresse (skal udfyldes)

Dit post nr. og by (skal udfyldes)

Eventuel besked (Her må du meget gerne skrive lidt om dig selv, f.eks. hvilke sprog du taler, hvilken baggrund du kommer med, og lignende.)

SIKKERHEDSKODE:

Indsæt denne kode: captcha