Guidede Ture

Du kan bestille din egen “Guide” til at guide dig og din familie, kollegaer, venner eller andre, en tur rundt i Næstved eller Karrebæksminde.

Eller du kan i perioden fra juli til august deltage i de programmerede guidede ture i Næstved hver tirsdag og i Karrebæksminde hver torsdag. Turene er arrangeret Næstved Turistforening.

20200702-Guidede ture 2020 800x1135

Næstved Turistforening tilbyder forskellige rundvisninger med Guide i Næstved by og i Karrebæksminde.
Turene har en varighed på ca. 2 timer.

Prisen er:
Grupper fra 1 – 10 personer: 2000 kr. (Betales forud)
Grupper fra 11 – 20 personer: 3000 kr. (Betales forud)
Større grupper: Send os dit ønske, så tager vi stilling til hvordan det kan løses.

Hvis du vil på en Guided tur i Næstved eller Karrebæksminde skal du sende dit ønske til os ved at udfylde nedenstående formular, mindst 10 hverdage inden den ønskede dato for turen.
    Din reservation skal godkendes af os, hvorefter du modtager en mail med information om betaling, mødested mm. Vi svarer normalt inden for 3 hverdage.
    Reservationen er først gyldig når vi har registreret din indbetaling.

Du starter med at udfylde reservationen her:

Vi tilbyder følgende ture. Hvilken tur ønsker du?

Dato for den ønskede tur (skal udfyldes)

Ønsket start tidspunkt (skal udfyldes)

Dit navn (skal udfyldes)

Dit mobilnummer (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Din postadresse (skal udfyldes)

Post nr. og By (skal udfyldes)

Eventuel besked (Her kan du notere hvis du har specielle ønsker.)

SIKKERHEDSKODE:

Indsæt denne kode: captcha